maandag 17 juni 2013

Vervelen...

Heeey!
Ik verveel me echt kapot de laatste tijd, ik heb echt niks te doen... Hoe ga ik de zomervakantie overleven??
Ik heb wat dingetjes opgezocht op internet:

-Schrijf een blog (het is verslavend!)
-Lees boeken (ga naar de bieb)
-Richt je kamer opnieuw in
-Schrijf een verhaal/gedicht/lied/(vakantie)dagboek
-Ga wandelen of fietsen
-Maak een eigen moestuin
-Schrijf een krantje met gekke gebeurtenissen (zelf verzonnen)
-Doe elke dag een goede daad
-Kook een hele maaltijd voor je familie
-Ga picknicken
-Laat de hond uit
-Verzin tijdens school alvast de dingen die je wilt gaan doen als je vrij bent
-Maak gekke foto's met je vrienden
-Schrijf een brief naar iemand die je lang niet hebt gesproken
-Schilder een steen
-Knoop alle schoenveters aan elkaar vast
-Pimp je kleren op
-Neem een vakantiebaantje of doe klusjes voor je ouders/buren/opa en oma
-Zoek schelpen op het strand en sorteer ze daarna mooi
-Ga winkelen
-Maak mooie foto's en zet ze op internet (deel ze ook met mij!!)
-Ga vliegeren
-Verbrand de schoolboeken die je niet meer nodig hebt
-Teken 's nachts een snorretje op het gezicht van je moeder terwijl ze slaapt
-Knip uit oude tijdschriften en plak alles bij elkaar op
-Maak zelf ijs
-Houd een watergevecht met je kleine broertjes/zusjes
-Zoek een penvriend(in) om naar te schrijven
-Verwissel de zout en de suiker
-Probeer allerlei gekke kapsel uit (en foto's van maken!!)
-Organiseer een feest
-Hou filmavonden met je vrienden
-Zet een tent op en ga in de tuin slapen
-Houd een kussengevecht
-Doe alvast kerstinkopen (als er echt helemáál niks te doen is)
-Logeer bij je vriend(in)/lover/opa en oma
-Zoek de vreemdste naam op in het telefoonboek en bel diegene op
-Ga plotseling op bezoek bij je crush
-Ga breien/vingerhaken (verbreek het vingerhaakrecord!)

Weet iemand nog iets? En wat gaan jullie doen deze zomer? Comment!!!
xx Fem

Geen opmerkingen: